Укрзалізниця реконструювала важливу ділянку в зоні відчуження чого це так важливо
Укрзалізниця завершила будівництво колишнього залізничної колії між пунктами Вільча-Янов, завдяки якому стало можливим об’єднати ЧЗО з головною залізничною мережею нашої країни. Таке рішення зможе гарантувати Енергоатому швидке транспортування відпрацьованого небезпечного ядерного палива в централізоване сховище.
На даний момент проводяться перші роботи по запуску тестового поїзда
На даний момент проходять деякі підготовчі види робіт для запуску першого тестового поїзда. Також керівництво Укрзалізниці заявило, що в минулому місяці був виграний тендер і підписано угоду з Енергоатомом на ремонт цієї ділянки.
Прес-служба Укрзалізниці також прокоментувала той факт, що зусилля залізничників будуть сприяти в найближчому майбутньому почати роботи по першому централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива.
Які ділянки були замінені
Зокрема, при реконструкції вищевказаного ділянки було замінено залізничне полотно відповідно до затвердженого проекту та реконструйовано залізничної колії довжиною 25 км, середнім ремонтом оновлено 5 км.
Для чого були проведені всі роботи по реконструкції, ніж це було вигідно?
У найближчому майбутньому після даної реконструкції залізничної колії між пунктами Вільча-Янов туди будуть доставляти небезпечне відпрацьоване ядерне паливо з 3 атомних електростанцій нашої країни, а саме: Рівненській, Хмельницькій та Южно-Української. При цьому важливо відзначити, що термін зберігання таких відпрацьованих небезпечних ядерних відходів буде зберігатися там протягом наступних ста років.